En speciell person 2013!

"Dem flästa vänner kommer och går, 
  men du är en vän man bara får
  ett antal gånger,
  en vän som stannar för evigt"
 
en speciell person jag vill tilläga mycket krammar och lycka till är Elin som har funnits för mig väldigt mycket under året, världens finnaste vän som ALLTID lysnar, ALLTID förstår och ALLTID finns där, en person som förstår om man mår dåligt och jag vet alltid står på min sida och jag står alltid på hennes. Vi har gått igenom mycket tillsammans och är fortfarande bästa vänner, och hoppas vi kommer vara vänner hella livet för du betyder så sjukt mycket i mitt liv.
 
Du har alldrig varit den här vännen som kommer och går, utan du har ståt kvar där och hjäpt och stötat och funnits! vi har varit vänner i ungefär 6-7 år men känt varandra hella livet, och jag kan ju bara säga så här även fast vi har haft mycket ner och uppgångar har vi kämpat oss igenom dem och jag är så stolt över att vi är vänner och jag hadde inte velat tillbringa dem här åren med nån annan! Du är en sån här vän som man alldrig bråkar med för vi båda vet att bråk gör inte saker bättre.
 
Mins när vi var ute i skogen i skolan och sen märkte vi att lektionen redan hadde börjat så vi börja gå mott skolan fast då märkte vi istället att brandalarmet hadde gåt för alla stog på fottbolsplan! Mins när vi var med ett par killar utanför skolgränsen för att bygga en koja och massor av småbarn berätta för lärarna, haha! Mins när vi satt i skogen och sjöng hemma hos mig satt granarna hörde!
 
 
 
 
 
 
 
 


<3 <3 LÄMNA MIG ALDRIG! Världens bästa, finaste och underbaraste kompis!!! Du betyder så mycket för mig, mer än vad du kan ana! Gott nytt år bästis!!

2014-01-01 | 01:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback