hej igen!

Igår var det skolavslutning och först var vi i skolan på förmiddagen sen kom vi tillbax på kvällen för att titta på jukuppvisning och få våra betyg! vi hadde nog det roligaste klassrummet vi ställde alla bänkar som en hästsko och sen så hadde vi en julgran i mitten som vi sen dansade runt haha! xD 
Kommer sakna min klass ocg mina lärare grymt mycket när jag börjar i gymnasiet men endå väldigt roligt att prova något nytt! :DD
Vi fikade också och sen så städdade vi klassrummet och i skåpen! 
Sen hadde vi spökbolls turnering i onsdags det var jätte roligt och varje klass har ett kläddtema varje år vi hadde film vilket gör att vi fick klä ut oss till vad som helst inom film, jag själv var Alice i underlandet! ;)
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback