Igår och idag!

Hej! 
Igår var det skola och sista lektionen avgick så vi fick gå hem tidigare, har ju inte mitt busskort, "host" har tappat bort det xD så jag fick vänta på pappa i ungefär en och en halvtimme, vänta först med Elin men sen kom hennes pappa så jag gick ner till rc och fikade och träffade Linda där (min kusins mamma) och vi pratade en stund! Tog varm chocklad med marshmallow! 
(Jätte got!!!!)


När jag kom hem spela jag en stund sen gick jag och börja titta på alla pirets of caribean filmerna, haha! XD

Idag så var jag med Elin hella dan i skolan, chill för vi tittade typ bara på film och skrev en utvärdering sen fick vi åka hem! Mamma hämta mig och vi åkte till mormor för att hämta mina små syskon Maja och William! Senare åkte jag på hundkursen vilket var den sista lektionen för den här terminen. Vi gjorde lekar och mitt lag som vi döpte till julskinkorna, hehe...hamnade på tredje plats :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback