Julen och Vintern

Tycker det är så mysigt på vintern när man kan tända ljus och bara njuta av att vara inomhus och titta på en film med en filt och lite varm chocklad! Sen så önskar jag ju att saga och candy kunnde vara inne kaniner..haha! för det är lie kalt ute att stå och hålla på med.. men det funkar och det blir väldigt fina bilder på mina små älsklingar!
 
Sen så tycker jag det är så mysigt på julen när man bara myser med familjen och öppnar packet och äter en jätte härlig middag och bara få vara med varandra! för mig är det en perfekt jul och skulle inte kunna fira den med nån anan än min underbara familj. Föra julen var jag tyvär sjuk men det gick bra endå! 
Sen är det ju nyår och man äter god hummer och tittar på raketer som är så fina! 
 
 
Saga föra vintern!
 
 
Elsa föra vintern när snön var höggre än henne, haha!
 
 
Chaplin, Jackson och Emil föra vintern!
 
Vad är erat bästa jul minne? :)
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback