Sammanfattning Av 2013!

2013 har både varit ett bra och ett mindre bra år för mig, har hänt väldigt mycket och sen har det gått så sjukt fort det här året! 
Tänke vissa 2013 i bild form så här kommer massor av bilder nya och gamla som ni redan har sätt!
 
 
 
 
 
 
fikat har jag gjort jätte många gånger käns det som! xD
 
 
Räddade en fågel från Oskar (en katt)!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Målat och ritat jätte mycket!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Myst med kaninerna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haft en jätte härlig prao och hålt på mycket med hästar! men kommer bli mycket mera häst nästa år tror jag nog! Tittat på Stocholm horse show, varit på ridläger och haft härliga turer med emelie! varit med om att lära känna nya hästar men även hästar som har lämnat en! har även varit på Islandshäst SM! 
 
 
 
 
 
haft kul med kompisar :DD
 
 
 
 
 
 
 
Härliga dagar med världens bästa familj! <3
 
 
 
Halloween med familjen!
 
 
 
mysiga stunder med Elsa! och kört frestyle uppträdande och tävlat i lila KM!
 
 
Många älgar på ängen!
 
 
 
 
 
tittat på gymnasium och köpt nya kläder!
 
 
fotat! :DD
 
 
pluggat DD:
 
 
 
 
 
 
firat en mysig jul!
 
 
Varit på High Chaparall!
 
kan hända att jag lägger till saker i detta inlägg! :D
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback