Vad jag har gjort sen senaste gången jag skev på bloggen! :D

Ja vad har jag igentligen gjort? xD 
efter jul var jag mest hemma och myste sen i fredags så kom elin hem till mig och vi spelade lite ps3 och tittade på film sen sov hon över hos mig! :DD sen på eftermiddagen när Elin hadde åkt hem så kom jennifer och hennes familj och sov över hos oss vi åt en god middag och spelade ps3 och monopol!
Idag ska jag hem till emma för att bara ta det lungt och titta på film och imorn är det nyår :DD
är verkligen taggad inför ett nytt år, för det här året som har gåt har väll varit bra men hoppas 1014 går ännu bättre!
Vi ska bara vara hemma över nyår och kattis min gudmor kommer så det ska bli mysigt :D
 
 
ha en fortsatt bra dag!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback