Dagen idag!

Hej alla, vet inte riktigt vad jag ska skriva för har ju inte gjort så där jätte mycket idag, men kan ju säga lite kort!
Först åkte jag till skolan hadde engelska och sen musik men musik lektionen blev alldrig av för att vi fick ingen vikarie så ja lite mer tid att plugga till hk provet.. yey..! men sen när hk lektionen satte igång fick vi redda på att vi inte skulle ha prov och eftersom jag redan har skrivit provet och fick reda på mitt betyg så hoppar jag över att skriva det engång nån anan dag vilket känns skönt för då kan jag tänka på anat! Men istället så lagade vi god lasagne på hemkunskapen och det var riktigt gott!!! Sen efter det var det so lektion och sen sluta vi för dagen!
åkte bussen hem med erik och noel som sälskap för att dem skulle åka in till stan! när jag kom hem, kom emma förbi en stund och vi fikade lite sen åkte hon hem och jag börja skypea med emelie och linnea, japp det där är min dag xD 
vad har ni gjort idag? :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback