Ridlektion igår!

Skrev alldrig igår om ridningen men tänkte göra det nu istället!
 
Ridlektion Patti Barbacka:
Ja som ni säkert läste red jag barbacka idag vi var bara tre stycken, och dem andra två red på unghästar så jag var den enda som red barbacka. Vi började med att rida runt på fyrkantsspåret och gjorde sammtidigt volter. Sen så gick vi litte slalom mellan koner och sen börja vi gå kadrilj. Jag gick först sen efer mig gick båda unghästarna efter mig. Patti skötte sig jätte bra och han var jätte duktig! Vi töltade även på långsidorna vilket gick jätte bra sen så travade vi även några varv, länge sen jag red barbacka så det var jätte roligt!
Väldigt lyckad lektion och jag kände att det gick bra för alla!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback