Ridlektion!

Hej!
Ska skriva lite om vad jag gjorde idag när jag red!

Ridlektion Ari:
Idag fick jag rida Ari istället för frosti för annete ville inte ha tre unghästar ute sammtidigt men det gick jätte bra att rida Ari länge sen jag red honom!
Vi började med att fixa iårdning hästarna sen så satte vi upp och skrittade ivägg! Eftersom unghästarna var med så skritta vi bara men det var också mysigt. När vi hadde ridit en bit börja jag tänka på min älskade blesa som jag ramlade av första gången jag red henne på ett ställe jag red förbi. Saknar henne verkligen världens finaste häst!
När vi började gå tillbax så stana vi vid ett litet dike och så fick hästarna äta lite och i somras på ridlägret vägrade Ari gå i vattnet men nu gick han i på en gång fast han enda inte fick xD sen skritta vi hem och det gick jätte bra lite stel i vänster sida men anars var allt bra!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback