Härlig dag idag!

dem här dagarna som jag har praoat har jag känt att det har gåt väldigt bra och att jag har haft väldigt roligt!
 
Prao dag 3:
Idag iallafall fick jag först när jag kom ditt ta in hästar, mini hästen harry som dem har där råka smitta men fick in honom sen xD sen så borstade jag dem satt alla vart rena och finna, efter det så började jag att soppa stallgången medans jag väntade på att alla elever skulle komma.
Jag skulle nämligen få gå med mini ponnyn harry medans han hadde en vagn efter sig där två elever i taget skulle sitta och få åka vagn en stund. Sen så fotade jag lite när jag var färdig, på hästarna vilket var väldigt mysigt och sen gick jag och tog fika lite. sen gick jag med nästa grupp av elever satt dem också fick sitta på vagnen och prova lite. efter det så provade jag att köra vagnen själv med en lien tjej och det gick jätte bra och var även väldigt lärorikt och roligt!
 
          Ponnyn harry!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback