Lite om mig!

Jag tänckte börja berätta lite om mig själv!
Jag är en 15 årig tjej som går i 9:an och heter Felicia, Jag har en hund och två kaniner, inan jag började rida Islandshästar så red jag på vanliga hästar, först hemma och sen på ridskola i ungefär 4 år!
Sen var det mina kompisar som provade islandshäst och tyckte att jag också skulle prova och då vart jag kär på en gång :D
Dessa små hästar tog mitt hjärta med storm, för mig så betyder islandshästar jätte mycket för mig och jag skulle inte klara mig utan dem! Alla har ju sin favorit hästras och jag har hittat min favorit C: Jag har ridit islandshästar i ungefär 1,5 år och sammanlagt har jag snart ridit i 6 år :D
Har inte direkt en favoritfärg på islandshästar men gillar nog ändå mest skäckar och färgen black! Jag gillar även att måla, rita och fota så det kommer komma upp mycket om det på bloggen också!
Nu vet ni lite om mig och hoppas det kommer någon som vill läsa min blogg!
 
 
Min underbara kanin Saga! <3
 
 
 
 
 
 


Hejsan du skriver jätte bra och din blogg verkar faktiskt vara riktigt bra även fast du bara har skrivit ett inlägg jaja ska titta in på din blogg lite då och då :D fortsätt såhär det är bra!

2013-10-05 | 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback