stallet idag!

Jag täckte bara säga att har inte kunnat skriva på bloggen för haft mycket i skolan på senaste tiden men nu när det blir prao och höstlov i stället hadde jag tänckt att skriva mer!
Snart ska jag till ridningen men först tänkte jag berätta lite vad jag har gjort dem här dagarna mer än att plugga, haha!
Först så tog jag ut Saga och Candy på en liten promenad i det mysiga höstvädret och sen efter att vi hadde gåt lite på tomten så tog jag upp dem och borstade dem på verandan :) 
(det är min som är den svart vita och den gråa är min systers)
 
 
 
 
 
Sen så igår så satte jag mig ner och målade en tavla som jag vart väldigt nöjd med :D 
bilder från när jag måla!
 
 
 
 
 
Resultatet av alla tre bilderna!
 
 
ha en bra dag!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback