Första dagen i stallet på Real gymnasiet

japp jag går ju på real gymnasiet nu och vi var ute i stallet idag! Vi började med att komma dit och så fick vi mackor om vi inte hadde ätit frukost eller bara var hungriga! Seån så gick hon igenom hur terminen skulle se ut och vad vi skulle göra! 
 
Lite senare kom våran mat som vi beställde på morgonen och jag tog pizza och Cola. det var väldigt mysigt att sita där och äta :)
 
Efter mattn fick vi ut böcker och hästar som vi skulle rida satt hon kunde se hur bra vi var på att rida satt hon kan della upp två grupper sen. Jag fick en häst som hete Arleta och hon var jätte snäll men hon var lite tjurig vid sadling men hon gjorde inget dumt! 
 
Det var iallfall en riktigt härlig dag och tror att det här kommer bli en riktigt bra termin! 
 
Hoppas ni har haft en bra skoldag vi ses senare! 
 
 


Har en känsla av att du kommer trivas jätte bra på Real :)
Hela gymnasiet låter så du xD haha

Svar: ja det tror jag med xD och du kommer trivas på SSHL det lovar jag! :D <3
Felicia Bernhardsson

2014-08-19 | 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback