Hej!

Ska till stallet idag för att hjälpa till med att flytta hästar från beteshaggarna till deras vanliga hagar får se om jag och wilma rider lite efteråt också :P när jag kommer hem tänkte jag skriva ett inlägg om mina älskade kaniner Candy och Saga som jag inte har berättat för er men dem gick bort i början av sommarn, det är också därför jag har haft lite mindre blogg lust också :/ 
 
men nu så när gymnassiet börjar snart och jag börjar på en häst skola så lovar jag mera inlägg speciellt om hur det är att gå på en häst skola och vad vi gör :) sen fortsätter ju hundkursen så inlägg om det kommer också komma upp! 
 
 
 
Härlig bild från dalarna när vi fiskade!
vi fick 2 abborar och 5 st mörtar!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback