Hööks

var på hööks Igår och köpt lite nya saker som jag tänkte vissa! Så mysigt att gå omkring på hööks och titta på saker! Sen är det alltid roligt med lite nytt nu när jag går på ridgymnasium och så! :)
 

 
Detta jätte sköna pannband från JH collection har jag spannat in länge och nu köpte jag den! 
den sitter jätte fint på och jag tror att den fanns i brunt eller svart också!
 
Pris: 129kr
 

 
Köpte dessa jätte sköna ridhanskarna från CRW inför höstens kalla dagar,
ett par fodrade vantar som är både finna och skönna!
 
Pris: 129kr
 

 
Dessa finna blåa ridbyxor fick också följa med från CRW,
dem sitter väldigt finns på och har jätte fina guld detaljer!
 
Pris: 650kr
 

 
 
 
Sist men inte minst köpte jag denna jätte skönna flecce från JH Collection!
Verkligen en mysig kofta att ha ute i stallet uinder en jaka på en kall vinterdag eller nu i höst!
 
 Pris: 300-349kr
 

Vet int riktigt om priserna stämmer på fleccen och ridbyxorna men rätta mig gärna om jag har fel! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback