idag börjar gymnasiet

ja idag börjar min första dag på gymnasiet, och det ska bli jätte roligt men ändå anorlunda! jag kommer träffa nya människor men min kompis wilma kommer också gå med mig så jag blir inte helt själv! 
 
jag kommer ju gå på ett hästgymnasium så det blir mycket häst uppdatering fast inte islandshäst men det kommer inlägg om dem också för dem är ju minna favoriter ;) 
 
Efter skola ska jag träffa Min kompis Isa och sen ska vi ficka så det ska bli mysigt!
 
 
 
världens bästa Elsa på bilden!
 
 
 
 
 


Snart kommer du joina "vanliga" häst sidan, mohahah.

Svar: jupp, haha! men mina isisar finns fortfarande kvar!
Felicia Bernhardsson

2014-08-18 | 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback