Brella och jag :D

jag har ju börjat rida en häst som heter brella som jag hyr nu och ja hon är underbar det där stoet :) hon är väldigt pigg och har mycket fart i sig fast hon ändå är 17 år och har gåt med föl ;)  hon är väldigt mycket för att testa också men det funkar endå, haha! 
 
 
 
Red iallafall idag och igår och nu märker man verkligen att hon har börjat muskla till sig ch börjat hitta sig själv i  gångarterna vilket är jätte roligt, även att hon och jag har börjat hitta varandra! 
Idag så trännade vi på att gå in i stora volter i trav eftersom hon har svårt för traven men ävn att gå in på volter i tölt som hon har väldigt lätt för! sen i slutet så körde vi gallop för att lösgöra lite gran och så slutade vi där! 
 
gick väldigt bra och hon bråkade nästan inte alls förutom i början när jag skull spänna hennes sadel och hon gick ifrån mig och sen fick jag inte in henne så då lätt jag henn gå runt en stund tills hon stanade sen gick jag långsamt fram till henne och hoppade upp direkt och börja jobba! xD
 
tog ävn en 10 minuters promnad efteråt med henne så hon kunde andas ut eftersom hon var väldigt svetig, bilden är från efter jag hadde ridit henne! :)
 
kommer bli mycket löslongering framöver så jag ser hur hon ser ut lite gran kanske blir nå bilder på det :D
 
 


Hej!
Är det dyrt att hyra en häst och hur många dagar måste du vara i stallet?

2014-02-26 | 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback